המלצות

בית / המלצות

כמנהל אחזקה במשך עשרות שנים  בדיור מוגן בגולדן היל  ירושלים בגבעה הצרפתית

השתדלתי ברבות  שנים להתמודד עם הרצון להמשיך ולספק לדיירים במעון ולאנשי הצוות הנפלאים שרות ברמה של חמישה כוכבים  באמצעות  מערכת קריאת אחות   מיושנת אשר אינה עונה על הצרכים  העכשוויים והמשתנים של  הדיירים וצוות המעון כגון פתרון לניידות של הדיירים שלנו שירגישו להסתובב  בביטחון מלא בכל המתחם של גולדן היל ללא חשש  שבעת מצוקה פתאומית הצוות לא  יהיה   מודע לקריאת המצוקה  ויהיה מסוגל להגיב בהתאם  ושאת במיוחד שלאחר אחד מן הדיירים מעד בסלון דירתו  ולא היה יכול להגיע לאחד מלחצני המצוקה המפוזרים בדירתו האתגרים שהייתי צריך להתמודד איתם:

  • אי חריגה ממסגרת מהתקציב התפעול השנתי
  • חיבור מערכת לקריאת אחות חדשה ומודרנית עם פתרון אלחוט עבור צמידי מצוקה אלחוטיים   שתתחבר באופן שקוף ואינטגרלי  למערכת קריאת אחות שברשותנו

נטפון תקשורת נענתה לאתגר בחיבור מערכת ICALL באופן שקוף למערכת קריאת האחות המיושנת שלנו מתוצרת אקרמן ללא החלפתה  באופן כזה שקריאה לעזרה  ע"י צמיד מתקבלת במערכת קריאת האחות הקיימת  באפן זהה

אשמח לסייע ולייעץ מניסיוני הרב וממליץ בפה חכם על מערכת ICALL

גולדן היל ירושלים הגבעה הצרפתית, טלפון:054-6778817, דואל: golden-h@zahav.net.il

עיסאם שמסאנה

מנהל האחזקה בדיור מוגן

ימים אלו בעיצומה של מגפת הקורנה אשר פגעה יותר מכל באוכלוסייה המבוגרת באשר הינה ובמיוחד בדיירים
המתגוררים בבתי האבות והדיור המוגן ברחבי הארץ צצים וצפות השאלות הבאות מלקוחותיי
1.כיצד לספק מענה ומידע מהיר ועייני לבני המשפחה שיקיריהם נמצאים בבתי אבות והדיור המוגן מבודדים ומנותקים ממשפחתם
2. כיצד נגן על יקרינו מחשיפה וממגע משטחים מזוהמים
3. כיצד נגן על אנשי הצוות המטפל ולהמשיך ולתת את הטיפול האיכותי והמסור למרות מגבלותיה של הקורונה?
מערכת ה-ICALL הינה המערכת שהמלצתי ללקוחתי אשר מספקת ועונה על הדרישות התובעניות בבתי אבות והדיור המוגן בפתרונות ייחודים הכוללים איכון של הדייר בזמן אמת דיבור דו כיוני מידי בן אחות חולה – חולה דייר וקשר בלתי תלוי ורציף עם בני המשפחה פתרונות חדשניים לבתי החולים הכוללים פתרונות לקוד כחול , COVID- 19 מערכת דוחות והתממשקות לגילון רפואי של החולה ניידות מלאה לאנשי הצוות

טלפון: 052-2467146, דואל: elir@revi-networks.com

אלי רביזדה

מנכ″ל ובעלים רווי נטוורקס

כמנהלת הדיור המוגן בטירת ראשונים חשובה לי מעל הכל בריאותם ,רווחתם וביטחונם האישי של הדיירים ובנוסף הקשר האישי וההדוק עם בני משפחותיהם
כמובן בל נשכח את אנשי הצוות המסורים שלנו שטורחים ימים כלילות ע"מ לספק לדיירנו את השרות היעיל המהיר והמיטבי לדיירנו היקרים
כשעמדנו בפני החלטה בבחירת מערכת האחות אשר תחליף את מערכת קריאת האחות המיושנת וכמנהלת דרשתי עפ"י ניסיוני רב השנים תכונות ואמצעים שישפרו וייעלו את השרות הניתן לדיירים ומאידך לסייע ולהקל לאנשי הצוות שלי ברמה היומיומית מערכת ה-ICALL הינה המערכת שנבחרה על ידנו בזכות החדשנות יעילות חסכון כספי ומעל לכל הגדלת שביעות רצונם של הדיירים והגדלת השקט הנפשי שלהם בידיעה שהצוות יגיב במהירות ויעילות לכל קריאה שתתקבל מהדייר אפילו שאינו נמצא בחדר ההתקנה התבצעה במהירות ( ע"י שימוש בתשתיות קיימות) ויעילות ע"י צוות מקצועי אדיב ומיומן ללא הפרעה לפעילות השוטפת של המעון.

בטירת ראשונים בית אבות בולגרי, ראשון לציון טלפון: 050-6845480, דוא"ל  batc@bulgari.org.il

 

בת חן קזז

מנהלת הדיור המוגן

במשך שנים ארוכות במסגרתי תפקידי כמזכיר ארגון א.ב.א
חיפשתי טכנולוגיות חדשות במערכות לקריאת אחות שמצד אחד ייתנו מענה גמיש ומהיר לדיירים ובני משפחותיהם ומאידך שיקלו וייעלו את עבודת הצוותים המסורים שלנו כגון זמן הליכת פרוזדור
כיום רוב הפתרונות המוצעים הינם כולם מבוססים על טכנולוגיית IP המצריכה ההחלפתן של התשתיות המסורתיות הקיימות בעליות הקמה כלכליות ותפעוליות גבוהות
נטפון תקשורת כנציגתה של IndigiCare מציעה פתרונות רבים ומגוונים ומענה לצרכים הרבים והמשתנים במיוחד בימים אלו בעיצומה של מגפת הקורונה בטכנולוגיה
שאינה מצריכה החלפת תשתיות אלא משתמשת בתשתיות הקיימות מה שמוביל לחסכון כספי רב ולשימור ההשקעה מערכת ה-ICALL היא הפתרון היעיל רב שכבתית ובעל האישורים ובתקנים המחמירים ביותר

משה טולדו

מזכיר ארגון א.ב.א בישראל