כמנהל אחזקה במשך עשרות שנים בדיור מוגן בגולדן היל ירושלים בגבעה הצרפתית
השתדלתי ברבות שנים להתמודד עם הרצון להמשיך ולספק לדיירים במעון ולאנשי הצוות הנפלאים שרות ברמה של חמישה כוכבים באמצעות מערכת קריאת אחות מיושנת אשר אינה עונה על הצרכים העכשוויים והמשתנים של הדיירים וצוות המעון כגון פתרון לניידות של הדיירים שלנו שירגישו להסתובב בביטחון מלא בכל המתחם של גולדן היל ללא חשש שבעת מצוקה פתאומית הצוות לא יהיה מודע לקריאת המצוקה ויהיה מסוגל להגיב בהתאם ושאת במיוחד שלאחר אחד מן הדיירים מעד בסלון דירתו ולא היה יכול להגיע לאחד מלחצני המצוקה המפוזרים בדירתו האתגרים שהייתי צריך להתמודד איתם:
- אי חריגה ממסגרת מהתקציב התפעול השנתי
- חיבור מערכת לקריאת אחות חדשה ומודרנית עם פתרון אלחוט עבור צמידי מצוקה אלחוטיים שתתחבר באופן שקוף ואינטגרלי למערכת קריאת אחות שברשותנו
נטפון תקשורת נענתה לאתגר בחיבור מערכת ICALL באופן שקוף למערכת קריאת האחות המיושנת שלנו מתוצרת אקרמן ללא החלפתה באופן כזה שקריאה לעזרה ע"י צמיד מתקבלת במערכת קריאת האחות הקיימת באפן זהה
אשמח לסייע ולייעץ מניסיוני הרב וממליץ בפה חכם על מערכת ICALL
גולדן היל ירושלים הגבעה הצרפתית, טלפון:054-6778817, דואל: golden-h@zahav.net.il