שירות ותמיכה
בימים אלו בעיצומה והתהוותה של המהפכה הטכנולוגית אותה אנו חווים כמשתמשי קצה וכמנהלי מערכת מידי יום ביומו, מותירה אותנו לעיתים רבות די נדהמים ולפעמים מבולבלים ובשאלה "איך זה מתחבר עם זה" ומהו הקשר ביניהם במיוחד במערכות לקריאת אחות חולה בשיאה של התפרצות מגפת הקורונה שבה שכולנו מחפשים פתרונות טכנולוגיים המתאימים לכך שיעזרו לדיירים ,החולים ,להנהלה צוותי הרפואה והצוות המטפל ומעל לכל לתת ולספק מענה לבני המשפחה המודאגים והחוששים ליקיריהם בהתמודדן עם משבר הקורונה
נטפון תקשורת כנציגתה של IndigoCare בישראל ממצבת את עצמה כחברה המובילה בישראל בשרות ותמיכה למערכות קריאת אחות Icall ומערכות רב תחומיות ע"י צוות מהנדסים וטכנאים בעלי ניסיון רב שנים עם הסמכות והדרכות שנעשו ע"י היצרן Indigocare בבלגיה מספקת ללקוחותיה שרות 7\24 ותמיכה במגוון רחב של מוצרים ופתרונות משלימים למערכות קריאת אחות חולה כגון: תיכנון והקמת רשתות, אבטחת מידע , אינטגרציה למערכות קולסנטר ולמערכות CRM שונות מבטיחה אמינות ואיכות שרות לאורך שנים
מחלקת השירות והתמיכה תמיד דואגת להיות תמיד עדכנית בחידושים הטכנולוגיים האחרונים
צרו איתנו קשר
לפרטים נוספים אנא פנו: 03-9278900 או support@nec-il.co.il
אחד מאתנו ישמח לשרתכם