לחצני מצוקה גני ילדים

בית / לחצני מצוקה גני ילדים

נטפון תקשורת הינה נציגתה של  IndigoCare  בישראל  גאה להציג את  מערכת  לקריאת אחות Icall   שהינה המערכת הראשונה בעולם המבוססת על תקן   Open IPהמאפשרת  לך חופש בחירה  ממגוון רחב ומתקדם של אפליקציות ואביזרים מגוונים ובהתאמה אישית  לכל סביבת התקנה : בתי חולים חדרי מיון  וטיפול נמרץ ,עובדים בסיכון  ומאוימים , גני ילדים  , מחלקות שיקום ועוד

ה- iCall של IndigoCare  מאפשרת חיבור ותקשורת בצורה חלקה ומהירה עם הגננות ועובדי מחלקת הביטחון  ומספקת  את הקישוריות הדרושה באופן מהיר ואינטואיטיבי  עם מערכת דוחות והתרעות בזמן אמת ודיבור דו כיווני באפשרות לשילוב ווידאו בזמן אמת

להלן  פתרון  לדוגמא לגני ילדים  שלנו מבוסס על יחידה מדגם  SIP 205   שתתוקן בכל גן  ויחידת MS-PC   או באפליקציה במוקד הביטחון  והשליטה:

  1. בלחיצה על הלחצן האדום הקריאה תגיע באופן אוטומטי למוקד הביטחון

שיקבל ויטפל בקריאה עם כל הפרטים הרלוונטיים ובשילוב צבע  עפ"י דחיפות  ע"ג מסך הנגיעה

לחיצה על שורת התרעה ע"י המוקדן תפתח ערוץ דיבור באופן אוטומטי עם הגן שבקש עזרה בנוסף  וזאת עפ"י מדיניות של העירייה אם יש בגן מצלמות  תפתח המצלמה הרלוונטית כך שבלחיצה אחת המוקדן מדבר שומע וצופה בזמן אמת במתרחש  עם הגננת

את הרתעות  ניתן לקבל את בכמה אופנים :

  • באפליקציה בטלפון אנדרואיד  ומכל מקום  ולמספר בלתי מוגבל של מקבלי  הודעה
  • באפליקציה בטאבלט
  • תוכנה במחשב
  • MS-PC
  • SIP TOUCH
  1. המוקדן יכול לחבר ולצרף עד 32 משתתפים באותה שיחה דו כיוונית באופן כזה שגם הגננת תהיה מעורבת בשיחה כגון שיחה עם מד"א וכו'
  2. בעת הצורך המוקדן יכול  לחייג לכל גן או  למספר גנים בעת ובעונה אחת  ולפרוץ  אל היחידות ולהשמיע הודעות חרום וכו'
  3. במקרה של תקלה מכל סיבה שהיא של היחידה המוקדן יקבל בזמן אמת דיווח על התקלה ומיקומה עובדה זאת נובעת שכל היחידות מבוקרת באופן קבוע 7\24 ומריעות באותם אופנים ושיטות זהות לקריאת חרום
  4. באפשרותה של הגננת ללחוץ על הלחצן רב תכליתי ( עפ"י מדיניות העירייה) ליעד קבוע מראש ולדבר אתו בשעת הצורך
  5. חזרה לשגרה ניתן לבצע בכמה אופנים ודרכים שוב עפ"י מדיניות העירייה
  • אפשרות לביטול הקריאה ע"י המוקדן
  • אפשרות לביטול הקריאה ע"י הגננת בלחיצה על הלחצן הירוק
  • אפשרות לביטול הקריאה ע"י סייר שיגיע לגן בהגעה פיזית אל הגן ויבטל את הקריאה ע"י העברת כרטיס עובד מגנטי על לחצן ייעודי לכך  בטכנולוגית RFID
  1. מערכת דוחות מלאה והיסטוריים ומפורטת על האירועים במערכת  מבוססת WEB
  2. התממשקות לתוכנת CRM להקפצת מסך רלוונטית עפ"י הלחצן של הגן
  3. אפשרות להתחברות למערכת גילוי האש ולקבל התרעת גילוי אש באופן זהה לקבלת קריאה מלחצן מצוקה
  4. אפשרות להתחברות למערכת המצוקה הקיימת בגן ולקבל קריאות מצוקה  באופן זהה לקבלת קריאה מלחצן מצוקה
  5. אפשרות להקלטת כל השיחות
  6. צמידים אלחוטיים בתחום UHF לנידות של הגננת ומבחר אביזרים מגוונים